Prima pagină » Modalități de colaborare » Abonament lunar
Abonament lunar
Abonamentul lunar este modalitate optimă prin care clienții noștri pot scăpa de problemele ce țin de infrastructura IT, fără necesitatea angajării unui specialist certificat. Experții noștri acționează prompt, de la distanță sau la sediul clientului, pentru a oferi asistență și a rezolva într-un mod rapid și sigur problemele ce țin de mentenanța IT.
Dispozitive | Nr. unitati | Pret-unitate |
---|---|---|
PC sau notebook | 1-5 6-10 11-20 > 20 |
300 MDL 200 MDL 150 MDL 120 MDL |
Servere ( fizic /virtual) | 1-3 > 4 |
600 MDL 400 MDL |
Imprimanta, scaner | 1-2 3-5 > 6 |
100 MDL 80 MDL 50 MDL |
Camere IP, NVR | 1-5 6-10 11-20 > 20 |
50 MDL 40 MDL 35 MDL 30 MDL |
Routere, SmartSwitch Mikrotik | 1-2 3-5 6-10 |
400 MDL 350 MDL 300 MDL |
Beneficiile unui abonament lunar de mentenanță IT:
optimizarea costurilor și a resurselor;
evitarea întreruperilor în activitate companiei, datorită intervențiilor rapide și eficiente a specialiștilor noștri;
performanța crescută a sistemelor IT prin verificarea continuă și optimizarea acestora;
suport și asistență IT de calitate;
vizite periodice de verificare a sistemelor și echipamentelor.
Abonament nostru include:
vizite nelimitate în funcție de necesitate;
înlocuirea temporară a echipamentului defect cu unul funcțional pe perioada reparației.
Cu Halley KM beneficiați de cele mai avantajoase abonamente de externalizare a serviciilor IT de pe piață. Oferim prețuri avantajoase, servicii calitative și operatori certificați. Cartea noastră de vizită sunt clienții mulțumiți!
1. Expertiză
– Efectuarea unui audit al infrastructurii existente;
– Identificarea punctelor slabe în infrastructura clientului;
2. Întocmirea planului de eficientizare a infrastructurii
– Identificarea celor mai eficiente soluții bazate pe necesitățile și posibilitățile clientului;
– Găsirea furnizorilor potriviți;
– Procurarea, instalarea și testarea echipamentului în caz de necesitate;
3. Mentenanță și consultanță
– Atribuirea numerelor de inventariere pentru evidența echipamentului;
– Asigurarea întreținerii echipamentului în funcție de opțiunea contractuală aleasă de client;
– Oferirea consultanței prin telefon și asistență remote.